Buttony – przypięta reklama
Buttony reklamowe są nie tylko wizytówką naszej osoby, ale odgrywają istotną rolę w strategii promocyjnej firmy. Często są wykorzystywane jako ozdoby na imprezach okolicznościowych, takich jak rajdy, pielgrzymki czy studniówki. Niekiedy możemy je spotkać podczas wyborów, na festynach i piknikach czy festiwalach.
Co sprawia, że butony reklamowe są aż tak popularne? Otóż kolorowy nadruk z logo firmy powoduje, że gadżet wyróżnia nas z tłumu, tym samym reklamując naszą firmę. Niska cena pozwala na większy zasięg dystrybucji i możliwości ich zakupu nawet przez niewielkie przedsiębiorstwa czy organizacje. Buttony są więc idealną reklamą dla firm – przyciąga wzrok i kosztuje niewielkie pieniądze.
Plakietki, badziki, identyfikatory, przypinki = buttony
Buttony możemy spotkać również pod wieloma innymi nazwami, a mogą to być przypinki czy badziki, ale także plakietki, znaczki reklamowe oraz identyfikatory. Jest to dość popularny dodatek, który coraz częściej wykorzystują firmy do celów promocyjnych. Plakietki przypina się na odzież, w kawałek materiału. Ten, z pozoru mały znaczek, ma ogromną moc oddziaływania.
Buttony mają główny cel, jakim jest reprezentowanie firmy, marki, jako elementu strategii reklamowej. Przekazują one informacje o firmie oraz wzbudzają pozytywne konotacje, przyczyniając się do budowy wizerunki firmy. Wprowadzają niejako element rozrywki i zabawy. Wydrukowane logo wraz z krótkim sloganem pomagają zwiększyć postrzeganie marki. Używane są często na różnych elementach, np. na t-shirtach, torbach czy marynarkach. Buttony najczęściej zapinane są na tak zwaną igiełkę, rzadziej na magnes.